Saturday, September 4, 2010

meow...meow....

kring...kring..kring....ish bising la pulak tepon ni...
eh dh kul 4.40 a.m la..mse bersahur....
aku pun bgn la dgn lemah nye...g toilet berus gg n cuci muka...
sblm mkn ape2 aku wajib minum susu alpha lipid...ha korang penah dgr x susu ni...
susu alpha lipid ni bgs sgt2 tau...almaklumla aku ni gastrik..kalo x minum..ha jwbnye tertonggang toggeng la..
spe yg ssh nnt..mak aku jgk hihi...

eh2 dh lari topik pulak....
back to topik kite pada hari ni...
lepas je sahur, aku main2 ngan kucing...
aku ader 2 ekor kucing parsi yg gebol2...
sekor namanye mimi n sekor lagi avatar...

kucing ni la peneman setia aku tiap2 ari..
syg sgt kat korang..muahhhhh...

nk dijadikan cite pg td aku si mimi ni aku kuarkan dr kandang...
pstu aku sruh die msk dlm kotak..
aku ingatkan die x muat msk dlm kotak ni...
memandangkan saiz badannye...besar wei..gler berat...haha
dgn selamba je die msk dlm kotak tu...gler r mimi muat msk dlm kotak...
comel gler....

ni la mimi....




0 komen:

Post a Comment