Friday, October 1, 2010

2 in 1

Hai semua..
ape kabo??
uish dh berabuk2 dh blog aku ni..
rsenye mcm dh lme x update blog ni hehe..

aku bru smpi umah tgh ari td..
windu gler ngan nk online...
dh semggu x online..
xleh nk bayangkan cmne idup ni...

ok la..kite stat story mory moning glory ea...
aku dh lapor diri kat sek...
best woo sek ni..
sume cikgu friendly mendly...
students pun x la ramai sgt..
pstu ok la...xla jht mn pun..
still under control insyaallah...

bab umah sewa lak..
nsb baik la aku dpt umah sewa..
GPK aku ksi sewa umah lama die..
so xde mslh la sgt...hihi...
muah2 cyg hajah..(ceh bodek siot haha)..

mggu ni mmg bz la..
byk menda kna siapkan...
borang itu la ini la...
kna settlekan mggu ni gak..
kalo x..lmbt dpt gaji woo..
kalo bab gaji mmg kna cpt la...hehe...

tp kan....tp kan...
aku ader citer sdey...
Baby K aku excident...huhuhuhu..
xtau la lggr binatang ape kat highway...
terkejut gler aku smpi ngs2...

byk gak benda yg rosak...
cian ayah aku...
nnt dh gaji blanja ayah mkn ea hehe..
cyg ayah.....


teruk kan kete aku..radiator rosak tau ( eh btol ke aku eja tu)


ni antara aktiviti ko-kurikulum kat sek...

ni pertandingan memasak lak..

1st meeting kat smk kota kulai...

byk benda berlaku mggu ni kan...
mgkin ader hikmahnye kan kwn2...

ok la nk bungkus tapau lak..cian mkcik aku wat kje hihi..
daa..tggu update tuk weding reception akak aku lak ea...

tunggu.......kite zassss dulu....

0 komen:

Post a Comment