Tuesday, January 4, 2011

welcome 2011..

assalamualaikum..

anyway aku rse x terlambt lg kan aku nk wish happy new year..
act aku agak bz coz sesi persekolahan dh start...
azam aku tuk thn ni mcm2...hope dpt la aku capai kan..
korang doa2kan la ea...

aku rse x temlambat kan nk wish kat member2 sek..
ramai yg dh mendirikan umah tgga...
selamat pengantin baru 2 nani n iqbal n also ghaffar...
congrates ea...aku tumpang gembira (jeles seh ble la turn aku lak huhu)

ghaffar with his wife..pic credit 2 nudra..

ha 3 orang pengapit tu ble lg turn korang ea hihi..


iqbal n nani..pic credit to mohd rais

ok jom cite bab sek hikhik..
mcm2 ragam tau kat sek 1st day ni...
alhamdulillah smlm berjln dgn lancar..
juz ujan lebat je la..sian gak aku tgk bdk2 ni coz kna tempias ujan..
ader yg smpi basah bju tau..
nsb baik xde yg ngs2 tau hihi..

form 1 still ader orentasi la..
ha diorg ni kan br nk msk sek men so kna la orentasi dulu...
muke msing2 innocent je uwahuwah....
k la xnk bebel pnjg2..

juz wanna 2 say...

WELCOME 2011..........YEAHHH...!!!

0 komen:

Post a Comment