Monday, March 14, 2011

3 orang terkaya di dunia...

hai..
entry kali ni aku nk share about 3 richest people in d world..
nk wat 10 org byk sgt so aku wat 3 je la hahaha...
aku tau ader yg dh dpt info psl ni..
tp aku nk cite jgk ngeee~

act aku tertarik nk cite psl ni sbb td bru je lps borak2 ngan family ttg org kaya ni..
so aku pun wat la research skit..
ok la ni hasil yg aku dpt ea..
sharing is caring right... =)

tempat pertama richest man in d world...jeng..jeng...jeng...
Carlos Slim Helu (Telecom, Mexico)..
from Mexico ok..
kekayaan die bernilai $53.5 billion..(korang ader??)

yang kedua pulak...
Bill Gates (Microsogt, US)
yang ni aku rse msti ramai yg kenal kan..die penah jd org terkaya di dunia..
tp skrg dh jatuh no 2..

yang ketiga...
Warren Buffet (Investment, US)

ok tu je tuk entry kali ni..untuk maklumat lanjut korang boleh tgk kat SINI..

p/s: jom join heartbeat...

0 komen:

Post a Comment