Sunday, December 19, 2010

Famous blogger's malaysia..

selamat pagi semua...

cuaca pg ni gler kental sejuk betol..badan aku mcm dh terikat kat katil ni tau..haha..ala2 ader magnet gitu...so pagi ni tibe2 rse mcm nak cerita je psl blogger2 yg famous amous kat m'sia ni..bloggers2 yg lama msti dh knl ngan diorg ni...spe dh knl diorg shohhh2 g jauh2 haha...

k let's begin ngan story blogger yg pertama ea...


ha msti korang tau kan...comel die ni..cntk lak tu..cukup pakej..currently die blaja kat uitm melaka..if not mistaken die amik mass comm..hehe btol ke ni dik irine..if slh info sori ea dik..1st blogger yg aku knl die la..sbb ari tu (x ingat ble) aku bce paper mgguan..die kuar kat paper tu..so aku search la kat google ni..rpe2nye die ni blogger..so sepantas kilat aku jd la follower die ngeeee~   
another story psl aku n die ni..aku penah beli baju2 preloved die hihi...gler kental aku bid ngan org lain haha...siap ckp kat die lg "irine, if org tu xjd beli akak nk beli tau baju tu" haha..klaka je rsenye...aku beli 3 pasang bju ngan die k..die x sombong tau..so korg jenguk2 la blog die k....


Dr Fatin Liyana..die comel gak mcm irine..kira aku ni bru lg la follow blog die...penulisan die byk bg info tau..ari tu die cite psl illuminiti..actually aku xpenah terpikir pun nk tau psl benda ni..but ble die cite so dpt la tau serba sedikit..thanks ea fatin * wink........ha tang blog die yg aku suke sbb die ader ksi tips and tutorial tau..lg2 ble die wat video..bg aku bler ader video so rse mcm lg dekat ngan blogger tu..hihi..


ha kalo korang nk tau dua2 blogger ni compete tau ari tu tuk blog pilihan malaysia..bg aku menang kalah tu adat la kan...dlm pertandingan msti ader yg menang n ader yg kalah (mcm aku lak yg msuk competition tu haha)...tp ape2 pun korang berdua mmg best la....
 

0 komen:

Post a Comment