Tuesday, December 21, 2010

Telekung travel

assalamualaikum.....

spe shopperholicsss??? cpt mengaku..jgn nk malu2.....hehe...
aku rse hampir sume gegirls2 shopperholics kan..so sama la jgk ngan aku..
pantang nmpk barang yg berkenan msti nk beli..padahal barang tu dh ader..(ish2 suke membazirkan)...

Mega Sales...ni mmg ditggu sume org kan...kalo leh tiap2 ari nk shopping kan...byk ko pye duit nk shopping tiap2 ari huhuhu...
kalo dh shopping mesti x hengat dunia kan..kan..kan..msk2 shopping mall pastu jln2 cari brg..tup..tup..tup..dh kul 4 petang..shopping2 gak..solat jgn lak korang lupe...ngeee~...
aku kalo g shopping sometimes tu tertggl gak smyg astagfirullahalazim..ape la nk jd kan...ish2....ok skrg dh insap dh (sedikit malu disini)...
since aku tau ader telekung travel ni insyaallah x tggl smyg dh..hihi..
act telekung ni korang leh letak dlm handbag so xyah la ssh2 nk bwk beg besar2 sgt nk letak telekung...
kan surau ader telekung???
k msti ader tye cmni kan hikhik..ye aku tau kat surau ader telekung...aku bknnye x suke pakai telekung kat surau tu..but sometimes die berbau skit..pstu ader taik lalat kan kat bahagian tepi muka tu..so rase x bpe selesa la nk pki..korang pki bju cntk2 tp ble nk mengadap tuhan pki selekeh2 je..owhhh tidak..itu bukan aku....so bg aku..spe2 yg shopperholics tu leh la beli telekung ni..korang x rugi pun ngeee~.. sebabnye aku dh ader telekung ni hihi...thank to my sis Noly coz die yg belikan telekung tu..

comel je telekung travel ni..sebesar tapak tangan je...comel je kan..
excited aku dpt telekung ni tau haha...
k la...jmpe lagi...

2 komen:

  1. salam..
    just nk tny, tajok lgu kat blog nie pe ek?
    ska sgt ngn lagu 2...

    sory xda kna ngn entry...
    :)

    ReplyDelete