Friday, June 17, 2011

Ai de Beijing (Part 5)

hai semua...sory ea lmbt update ai de beijing part 5..
dh stat keje ni almaklumlah byk sgt nk kena wat..
ari ni mmg masa sgt free coz ader 1 clas je..
ok la back to beijing k..
tgglkan msia skjp hehe..
untuk ari ke-5 ni we all byk g shoping..
awal2 pg ktorg g stadium bird nest..
tp kan..tp kan..rugi la coz pg sgt berkabus..
so xnmpk sgt la bird nest ni..sedey...
 cntk kan bunga ni..kat beijing ni landskap die semua dipenuhi dengan bunga2..
k belakang tu stadium bird nest..x bpe clear kan..but i'ts ok la..at least dh smpi kan hikhik..

k after bird nest we all teruskan lagi program..d next place dekat je dgn bird nest ni..we all pergi jewelleries place..kat tempat ni xsempat amik gmbr la..so aku story je la ea..manager kedai ni from malaysia ok..so die cerita la skit2 about beijing..dpt la input jgk kan hehe..die ni dh 8 thn kje kat beijng..from his story, he said beijing people not polite like malaysia..so korang phm la kan...
kat sni smpt jgk la aku smbr cincin..hihi..

k after shoping at jewelleris place, we all g tempat pisau..lain mcm je kan nama die.haha actually aku x ingat nama spesifik tempat ni..d main point nak cite..diorg jual pisau la..so spe2 yg rajin msk boleh la beli pisau bwk blk msia...

then, bru la g mall..ni la dinamakan btol2 shoping..so start la sesi bargain..ha nk kena tau gak cara bargain die..
diorg ni mmg letak harga gler2..i mean mahal la..kalah butik kat msia tau..so ape lagi kena bargain la..
just imagine k..t-shirt polo die letak harga 280 yuan..at last aku bargain dpt gak 40 yuan bersamaan rm20 msia k..murah kan..murah kan...
 kakak aku semangat nk shoping..ha korang tau x..ari ke-5 ni aku kena migrain...time nak shoping time tu la die nak migrain kan huhu..kat mall ni mak aku picitkan kepala..pstu ader pulak amoi tye mak aku..mak aku ni doktor ke..gilo ape...hahaha..



k semua mall yg aku pergi dlmnye sama jer...kedai diorang kecik2...
so dats all for ari ke 5...daaaaa

0 komen:

Post a Comment