Thursday, November 15, 2012

cuti-cuti malaysia

ok skrg ni dh stat cuti sekolah..cikgu pun dh cuti..mmg holiday la..saat2 ni la yang aku tunggu hihi..objektif cuti sekolah tahun ni:
  • make sure segala persiapan untuk wedding berjln dgn lancar..sesi booking membooking (bukan baking ea hihi)...
  • mission yang ke-2...cuti2 malaysia...
ok kite cite dulu mission yang pertama..so far aku rasa ok la..pelamin semua dh booking, photographer pun dh..bulan 12 ni nk tempah kad, cari bunga telur, sediakan barang2 utk hantaran segala bagai la..borang nikah dh beli..tppp....yang paling lemah sekali nk wat hiv test tu..dh la aku ni tkt ngan darah..ampun...takut sgttt......
tp kena wat jgk kan..kalo x..x dpt kawin huhu..ade yg nangis nnt hihi...

so mission yang ke dua....cuti2 malaysia..9hb ni nk g jln2 kat bandung n jakarta..mesti ramai kan yang dh g sane..aku je baru nk g..org m'sia kan kaya2..cuti je mesti g oversea...hehe...act thanks to Air Asia..sbb byk promo tambang murah...tu yang plan awal la..dan cuti2 yg kedua nk g vietnam...yahooooo...unexpected...yela sbb benda ni aku x plan pun..vietnam nk g mggu dpn...hihihi...kalo pikir2 blk mcm org x kawin je aku ni..sebok g jln2 huhu...

ok la tu je..nnt aku update lg blog ni..chowww....

before tu if ade sape2 yang nk order shaklee boleh email di izaty_ismail@yahoo.com...yang berdekatan dgn branch shaklee boleh beli sendiri gune id aku 881693(izaty)...yg nk id tupperware pun blh..sila emailkan tuk mintak no id k..tp dgn syarat anda kena beli tupperware kat stokist ea..jgn beli online..walk in...sekali lg walk in ok...

0 komen:

Post a Comment